OF WE VINDEN EEN WEG, OF WE MAKEN ER ÉÉN
Waarom nu juist ons?
Kennis en ervaring zijn niet alleen de sleutelwoorden om een schade voor een slachtoffer naar wens te regelen. Empathie of wel een goed inlevingsvermogen is onontbeerlijk. Het is een kunde of misschien wel beter gezegd een vaardigheid om je goed te kunnen inleven in de situatie en gevoelens van anderen. Daarin het verschil maken leidt tot het voorkomen van onnodige procedures, zonder het belang van onze cliënten uit het oog te verliezen. Natuurlijk is een procedure niet altijd te voorkomen, maar het is vaak de toon die de muziek maakt. En daar ligt ook onze kracht!
Wij lopen niet weg voor een onverhoopte procedure en kunnen die intern desgewenst oppakken, naast de schaderegeling. Zo wordt voorkomen dat een dossier naar een ander kantoor moet, welke behandelaar zich moet inlezen, met allerlei extra kosten van dien.
Kwaliteit
Kwaliteit wordt gegarandeerd doordat scholing binnen ons team een continu proces is en waarop vol wordt geïnvesteerd. Middels peer reviews worden ook interne processen en kennis bewaakt. Dit verhoogt niet alleen de kennis en kunde van al onze (toekomstige)advocaten en Register Experts, maar verhoogt daarnaast de betrokkenheid van onze medewerkers.
Reactietermijnen
Met ons geautomatiseerd netwerk, zijn wij binnen ons kantoor in staat adequaat te werken waardoor middels volledig geautomatiseerde processen onze reactietermijn wordt geminimaliseerd. Dit brengt met zich dat wij als kantoor niet alleen de kwaliteit kunnen leveren die van ons verwacht mag worden, maar aanzienlijk sneller kunnen werken dan in beginsel elk ander advocatenkantoor, maar evenzo als zelfs menig schaderegelingsbureau.
Voortvarende behandeling
Onze cliënten hebben een voortvarende behandeling van personenschaden hoog in het vaandel staan. Om dossiers voortvarend te kunnen behandelen is het raadzaam de behandeling aan ons over te dragen voordat dit uitgangspunt in het geding komt.
Het is voor een slachtoffer vaak niet verstandig zonder kennis van zaken met een verzekeraar of aansprakelijke partij zelf onderhandelingen te voeren omtrent de mate van aansprakelijkheid of de hoogte van een schade. Het is derhalve wijs er voor te kiezen de integrale behandeling van een dossiers vanaf beginfasen aan ons over te dragen. Wij houden het belang van onze cliënten voortdurend in het oog en bezoeken in beginsel elk slachtoffer indien dit noodzakelijk is.
Een goede verstandhouding met stakeholders, zoals verwijzende instanties, is van essentieel belang. Hieraan moet voortdurend gewerkt worden; wij steken daar veel energie in.
Het is eenvoudig met ons in contact te komen. Wij werken geheel digitaal en kunnen opdrachten eenvoudig en snel verwerken. Een eventuele nieuwe opdracht kan centraal bij ons worden gemeld via schademelden@muntenburg.nl. Hier kunnen alle documenten worden bijgevoegd die voor ons noodzakelijk zijn.
Na ontvangst van een opdracht, nemen wij binnen 8 kantooruren, meestal eerder, contact op met alle betrokkenen. Indien noodzakelijk wordt direct een bezoekafspraak gepland en aan alle betrokkenen schriftelijk bevestigd.