TEVREDENHEID METEN IS DE EFFECTEN KOMEN TE WETEN.

Tevredenheidsonderzoek
MUNTENBURG® Advocaten hecht er waarde aan van onze cliënten te vernemen hoe zij de contacten met ons hebben ervaren. In dit licht willen wij graag van onze cliënten vernemen hoe zij de gesprekken met onze advocaten en/of experts hebben ervaren, zodat wij daar waar mogelijk onze dienstverlening (nog) beter kunnen afstemmen op de wensen en verwachtingen van onze cliënten.

Teneinde de objectiviteit te waarborgen heeft MUNTENBURG® Advocaten de samenwerking gezocht met FeedbackCompany om na elk bezoek een tevredenheidsonderzoek te doen. Teneinde de privacy van onze cliënten te waarborgen, wordt geen inhoudelijke informatie uit of inzage in dossiers verstrekt aan FeedbackCompany.

Uitsluitend en alleen na afronding van een dossier zal, na instemming van onze cliënten, het e-mailadres van hem/haar met FeedbackCompany worden gedeeld, waarna digitaal de onderstaande vragenlijst wordt verstuurd.

Wij danken alle cliënten bij voorbaat vriendelijk voor hun medewerking.

De volgende vragen zullen u worden gesteld ter evaluatie:
In hoeverre bent u tevreden of ontevreden over de volgende aspecten met betrekking tot het gesprek met de advocaten en/of experts van MUNTENBURG® Advocaten?

    Hierbij kunt u, daar waar aangegeven, kiezen uit de volgende keuzemogelijkheden:

    Zeer ontevreden | Ontevreden | Neutraal | Tevreden | Niet ontevreden | N.v.t./ geen mening

    1. De wijze waarop u bent geïnformeerd over de behandeling van uw personenschade?
    2. De duidelijkheid van de verstrekte informatie?
    3. De professionaliteit van de advocaat/expert van MUNTENBURG® Advocaten die u eventueel bezocht?
    4.  De mate waarin begrip is getoond voor uw situatie?
    5.  De sfeer tijdens het gesprek?
    6. De vragen die zijn gesteld?
    7. De mate waarin uitleg is gegeven over de vervolgstappen ten aanzien van de schaderegeling?
    8. De mate waarin u tijdens het bezoek uw verhaal kon doen?
    9. De wijze waarop het gesprek is vastgelegd?
    10. (Open vraag) Wat zou MUNTENBURG® Advocaten kunnen verbeteren aan de dienstverlening?

    Welk rapportcijfer geeft u MUNTENBURG® Advocaten in het algemeen?
    Rapportcijfer 1 (zeer slecht) t/m 10 (zeer goed)